بازاریابی شبکه ای

تالار گفتگوی پایگاه جامع نقدوبررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

تالار گفتگوی پایگاه جامع نقدوبررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن ارحیم

آنچه که حکم بازاریابی شبکه ای را ثابت می کند موضوع شناسی دقیق وبررسی تمام ابعاد اجتماعی فرهنگی اقتصادی بازاریابی شبکه ای است که نباید ازآن غافل شد

آخرین نظرات

نظر شماره 8(درد دلهای یک مادر از بازاریابی شبکه ای)

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

درد دلهای یک مادر از بازاریابی شبکه ای
#تجربیات
(ارسالی توسط یکی از مخاطبین سایت)

اولش از اونجا آعاز شد که کتابهایی مثل سیر تا پیاز در اختیارش گذاشتن و سی دی هایی که روشهای پولدارشدن بود
اومده بودن مقدس مابانه ش هم کرده بودن که هر چه بیشترپول در بیاری بیشتر صدقه میدی بیشتر می تونی به دیگران کمک کنی و نیکی در گردشست
مخ بچه مو زدن بچم هم مخ بچه های مردمو می زنه دسترنج عده کثیری میره توجیب یه اقلیت ناچیزی و این ماجرا شد یه دروغ و عمیقا به یک دروغگو مبدلش کردن که حتی به من مادر به دستهای تاول زده و پینه بسته پدرش دروغ گفت دانشگاه میره سرکلاس میره امتحاناشو خوب میده پولای ما را می گرفت خرج این شرکت خیر ندیده **** *** می کرد ولی بعد در جریان قرارگرفتیم که دانشگاه را رها کرده چون غرق این کارشده بود همه وقتش پرشده بود که حتی اگه بخواست بخونه هم نمی تونست همه چیزاین شرکت با دروغ شروع میشه دروغ گفت به ما چون می خواست پول دربیاره وچون دروغ گفت عواطف انسانیشو ازدست داد وحتی تلفن های من مادر را جواب نمیده سراغ خواهر و برادر کوچکتر از خودش را نمی گیره من اجازه نمیدم یه قرون از پولشو تواین خونه سرسفره من بیاره !فقط استثماره!
هرچی پول ازاین شرکت می گیره دوباره دو برابرشو باید بابت سیمینار و تبلیغات برای عضوگیری بیشتر هزینه کنه و در واقع دوباره این پولا با سود بیشتری میره توجیب آقای **** *** ،دروغ بزرگی که حتی روابط این آدما را ناپاک می کنه و از لحاظ اخلاقی همه جوره فاسدشون می کنه چون ریشه همه بدیها دروغه و این ثابت شده و یه تجربه هست.
دخترخانم آقا پسر باور کن لقمه حلال همون دو تومن پولی که داری که توش راستیه و صداقت ارزشش خیلی بیشتر از پوله و باید بگم این فقط یه توهمه با همین کتابا و سی دی ها شستشو مغزیش کردن خیلی هوشیار باشید!
وقتی متوجه شدم تذکر دادم بهش ولی اینقد گوششو پر کرده بودن که حتی بخاطر تذکرات ما سالی فقط یه بار یا دو بار به خونه سرمی زنه من مادر تاساعت  3شب بخاطر آرزوهایی که برای بچم داشتم گریه کردم بچه مو ازم گرفتن باباش تا صبح تو خونه قدم می زد و با خودش حرف می زد. ته این شغل این دردهایی است که من مادر و پدرش باهاش درگیریم و چشیدیم اگه نبود شستشو مغزی این آقایون، بچم یه رشته بسیار عالی بود آینده خوبی داشت شغل خوب با درآمد خوبی می تونست  داشته باشه تو این چند ترم هیچی واسش کم نذاشتیم هر چقد می خواست همه امکانات ماشین دست دوم خریدیم گذاشتیم زیر پاش تا نخواد پیاده بره دانشگاه ،چون دانشگاه تا محل سکونتش دور بود خونه رهن کردیم گفتیم راحت تر درس بخونه و فکرش آزاد باشه و فقط با یه نفر همخوابگاهی بود ولی ازاقبال بد ما اون **** ***ی بود و مخشو زد حالا نفس میکشه و حرفش فقط پوله.
گفتم مادر اگه پول واسه من و بابات بود ما اینقد هزینه نمی کردیم واست ما می خواستیم تو درس بخونی و دانشگاتو تموم کنی ، رشته ات رشته خوبیه آینده خوبی داره موقعیت اجتماعی بهتری داره چرا باید اینو جایگزینی فروش چند تا محصول آرایشی وبهداشتی **** *** کنی که فقط یه فروشنده بشی حتی پولی که ازدسترنج دیگرانی که اکثریتن بدست بیاری خیر توش نیست جوونیت و وقتتو هدرنده ولی یه تکه یخ خالی از احساس.
من بچم قربانی شد هزینه بسیاری کردم خیلی واسه این چندترمش.
ولی اینجا باید بگم اگه تک درختم سوخت نباید جنگل بسوزه.
پا تو این راه نذارید که هیچ خیری توش نیست ساختارش همون هرمیه فقط تو یه بسته بندی جدید میان این حرفه را به شما پیشنهاد میدن دوباره! تازه داغ دلم از اونجاست که شرکت **** *** میاد میگه این هرم نیست بلکه اهرمی فرق می کنه با شرکت های هرمی!
بچه من و آرزوهای یه  پدر و مادر تلف شد پدرش فقط سکته نکرد خیلی رنج می کشه اما ما نمی تونیم برش گردونیم چون مخشو زدن فکرشو تسخیر کردن دخترخانم یاآقا پسر بچه من ومن مادروپدرش بخاطراین شرکت **** *** سرنوشت تلخی گرفتارشدیم شما به تله اینا نیفتید هشداربدین کارنداشته باشید که فلان جا مجوزداده، اینجا بچه من وبچه های مردمن که وقتشون جوونیشون تلف میشه و لطمه ای به اونا نمیخوره لطمه را ما می خوریم مایی که از صداقت بچه هامون سوء استفاده میشه بخاطر اینه. اینکه پول بیشتری توجیب این آقایون بره فقط استثماره
من مادر حلالش نمی کنم و نفرینم تا ابد پشت سراین آقای **** *** و همین یه نفر همخوابگاهی که مخ بچه مو زد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">