بازاریابی شبکه ای

تالار گفتگوی پایگاه جامع نقدوبررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

تالار گفتگوی پایگاه جامع نقدوبررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن ارحیم

آنچه که حکم بازاریابی شبکه ای را ثابت می کند موضوع شناسی دقیق وبررسی تمام ابعاد اجتماعی فرهنگی اقتصادی بازاریابی شبکه ای است که نباید ازآن غافل شد

آخرین نظرات

نظر شماره3 (شرکت بادران )

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

سلام به همه دوستان که لطف کردن نظر گزاشتن و کسایی امثال منو از وارد شدن به یک راه خطرناک نحات دادن من حدود یک ماه پیش توسط یکی از دوستانم وارد شرکت بادران شدم اوایل حس خاصی نداشتم نسبت به کار ولی بعد به خاطر جلسات هفتگی و سمینار ها خیلی از کار خوشم اومده بود که بعدا فهمیدم منو شستشوی مغزی داده بودن بعد از گزاشتن یک پرزنت و دروغایی که تحویل دوستم که میخواست پرزنت بشه دادم یک آن به خودم اومدم گفتم من دارم چی کار میکنم !؟؟ که باعث شد گشتی تو نت بزنم و سایت شما رو دیدم و همه نظرات رو خوندم و تصمیم گرفتم بیام بیرون و لغومو برنم خدا رو شکر میکنم که هیچ خریدی نزدم .در طی این جریان خواستم حقایقی که فهمیده بودم رو به دوستم که منو معرفی کرده بو بگم و اون رو هم وادار کنم بیاد بیرون اما چون اون مدت زیادی بوده اونجا واقعا مغزش پاک شده و قدرت تفکرش رو از دست داده نتونستم این کارو بکنم و با هم دعوا کردیم و یه رابطه دوستانه به خاطر نتورک نابود شد که البته از کم ترین اسیب های نتورکه .واقعا خیلی خیلی ممنونم ازتون که این سایت رو راه اندازی کردید اگر نبود شاید من الان داشتم به یکی دروغ میگفتم و یا جنس های بی کیفیت رو به یکی میفروختم.

  • طه اسدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">